top of page
  • Karolína Šimončičová

Máte po pití kávy kyselinu a páli vás záha? Odporúčam vám kvalitnú kávu Power Coffee!


Prestala som piť kávu a dôvod bol prostý. Mávala som z nej kyselinu, pálila ma záha a káva mi prestala chutiť z dôvodu jej kyslosti. Vyskúšala som mnoho značiek káv, lacnejšie aj drahšie, no ani jedna nevyhovovala mojim požiadavkám na chuť a kvalitu. Až som jedného dňa začala znova piť kávu a každý sa čudoval, aký zázrak sa udial. Mnoho ľudí z môjho okolia sa ma pýtalo, akú kávu som začala piť. Čo teda stojí za zázrakom s názvom Power Coffee.

 

Ak patríte k milovníkom kávy tak ako aj ja, istotne vás zamrzí, keď si chcete vychutnať šálku alebo dve tohto čarovného nápoja, ale po pár desiatkach minút vás prekvapí nepríjemný pocit a pachuť vo vašich ústach. Nekvalitná káva sa začína ozývať v podobe pálenia záhy či pocitu sucha a kyslosti v ústach. Snažíte sa chuť prebiť žuvačkami, zapiť ju vodou, no ste sklamaní, že vami milovaná káva nesplnila účel skvelej a plnej chuti.

Čo je za touto zradou?

Jednoducho takáto káva nespĺňa štandardy kvality a je vyrábaná nesprávne. Káva, ktorá je kvalitná, je pre vaše telo zdravá, je bio a je organická. Vďaka výrobe, ktorá pozostáva z pomalého praženia výberových bio zŕn, máte zaistenú plnú, lahodnú chuť, z ktorej vám kyselina a horkosť nehrozí. Tieto atribúty kvality spĺňa káva s názvom Power Coffee, ktorú vám chcem odporučiť práve tak, ako som ju poradila aj svojej dobrej kamarátke.

Tá sa po mojom opätovnom začatí pitia kávy taktiež čudovala, prečo som sa vrátila k svojmu obľúbenému nápoju. Vysvetlila som jej, že ak staví na kvalitu, a nie kvantitu, neskôr sa jej poďakuje aj jej vlastný organizmus. Čudovala sa, prečo má po pití kávy neustále kyselinu, páli ju záha, a to aj napriek tomu, že vyskúšala množstvo značiek a rôznych druhov kávy.

Bol to presne ten problém, s ktorým som pred časom bojovala ja sama. Bez akéhokoľvek váhania som jej odporučila mnou overenú Power Coffee a ona súhlasila, že ju teda vyskúša, pretože videla na vlastné oči, že som po dlhom odmietaní ochotná piť a najmä vychutnať si kávu.

Ako to dopadlo?

Po pár týždňoch od nášho rozhovoru som sa priateľky opýtala, ako je spokojná. Nebola som vôbec prekvapená – moja kamarátka bola nadšená! Vďaka kvalitnej káve od Powerlogy úplne zmizlo jej pálenie záhy, pocit a chuť kyslosti po vypití a s kávou je nadmieru spokojná. Bola som veľmi rada, že som jej odporučila niečo, čo nielen vynikajúco chutí, ale má aj pozitívne účinky pre telo.

Ako je to možné?

Kvalitná káva dokáže vo vašom tele narobiť zázraky. So skvelou organickou bio kávou dodáte svojmu telu potrebnú dávku kofeínu (ak kofeín práve z nejakých dôvodov nemôžete, máte na výber, samozrejme, aj bezkofeínovú kávu). Jedna šálka kávy činní okolo 100 mg kofeínu, odporúčaná denná dávka je okolo 450 mg kofeínu. Nemusíte sa teda báť dať si aj 2 až 3 kávy, ak jej obľubujete vypiť viac.

Ak sa rozhodnete piť kvalitnú kávu, vedzte, že tento nápoj dokáže pôsobiť na váš organizmus antikarcionogénne a antidiabeticky. Chráni tiež kardiovaskulárny systém a obsahuje množstvo horčíka, ktorý pozitívne ovplyvňuje hladinu cukru v krvi. Je zdrojom antioxidantov potrebných pre správne fungovanie vášho tela. Okrem týchto pozitívnych účinkov pre zdravie človeka vplýva dobre aj na ľudskú psychiku. Zvyšuje sústredenosť a pozornosť, dodáva energiu, odbúrava stres a podporuje duševnú i telesnú výkonnosť.

Blahodárne účinky kvalitnej kávy na organizmus som spozorovala nielen ja, ale aj kamarátka

Ja sama som si na svojom tele odpozorovala tieto účinky vďaka káve Power Coffee. V pracovné dni ma každé ráno skvelo naštartuje do nového dňa a po práci, naopak, ocením najmä jej lahodnú chuť, keď už môžem doma relaxovať. Cez víkend je zase skvelým doplnkom k raňajkám a výborne ma naštartuje po výdatnom spánku. Cítim sa plná energie a čo je najlepšie, nemám viac tráviace ťažkosti, ktoré mi spôsobovali problémy s kyselinou a následným zápachom z úst po vypití kávy.

Účinky tejto skvelej bio kávy mi potvrdila aj kamarátka, ktorej som ju pred niekoľkými týždňami odporučila. Vždy keď nám káva dôjde, prejdeme si ponuku od Powerlogy a objednáme si spolu kávu, ktorú sme si tak obľúbili. Teraz už viem, že som našla konečne kávu, ktorá mi sedí svojimi účinkami, chuťou a ktorú bez váhania odporučím komukoľvek – svojej rodine, priateľom, ale aj vám. Už viac nebudem stavať na kvalite na úkor kvality, pretože tým trpí nielen moje telo a organizmus, ale aj peňaženka, ktorej sa to v konečnom dôsledku neoplatí.



440 views
bottom of page